Tuesday, April 26, 2011

gud bye friend :(


assalamualaikum readers . 

kita berjumpa lagy =,= sekarang ni aku jarang update belog kan ? ngeee . sejak dua menjak ni aku kekeringan idea la weh . almaklumla budak lepasan SPM . haha . kesian dak kat aku ? ==" heee . okayy sila kesian dekat aku . so sapa yang simpati dekat aku please la bagi idea dekat aku untuk post . aku punya la hentak kepala laju laju dekat dinding and aku selalu la dok perah otak aku macam santan semata mata nak tulis dalam belog . perghhh punya dasyat gila aku sampai buad macam tu sekali . wahahah . act , yang ni tadak kena mengena dengan tajuk diatas . saja suka suka buat mukadimah dekat korng . weee' . aku nak beletiaq dulu kat diri aku sekejap . haaaa teringat pulak time dulu kena bletiaq dengan cikgu . heee rindu saat ituuu . 


okayy back to the topic . act , aku nak cerita pasal kawan sekelas aku (lelaki ahhh) dea dapat tawaran sambung belajaq dekat MMC . giloo kau tu bukan swasta ka . perghhhh takpa la dea anak orang kaya . huhu . almaklumla dea kan minat bab bab multimedia ni . so memang kena ah jiwa dan raga dea . hehe . so semalam aku pun wish la dekat dea sebab malam ni kot dea nak p kl dah . yela , swasta kan masuk awai . wahh sedeh pun ada ==" . walaupun dea yang nak p belajaq awat yang aku sedeh tataw . len ahh kalau aku yang p memang akan sedeh gila gila ahh . HAHA . pelik gila penyakit aku nii . ngeee , btw gud luck na kat sana . jangan ponteng kelas . hahah . huh teringat pulak time dulu dalam keles . besa la en dea kan famous amous . so ramai orang kenai ahhh . orang hot and spicy katakan . 


haaaa satu lagi weh . jangan lupa kat ktorg . kalu nak kawen jangan lupa panggil ktorg taw . ktorg sentiasa menantikan kad kawen hg . heee . kalu tak aku luku pala hg . okayy lastly gud luck na kawan :)