Tuesday, April 26, 2011

berdating dengan mereka lagi

salam and hello peeps , 

hey awak hari ni saia berdating dengan mereka lagi . heee . jangan jeles =,= . okay disebabkan aku busan dok ruma so aku p la jenjalan dengan depa dekat tesco . ahaa kat situlah port untuk melepak . okayy pukui 3 suku aku p amek aien sbb aku suruh dea  teman aku p isi minyak dulu la . kalu tak isi nanti tak pasal pasal balek kena tolak moto . perghhh gabai gila kalu benda tu jadi dekat aku . aku rasa kalu benda tu jadi dekat aku komfem aku geyau punya . huhu . sobsob . then time aku nak p  bayaq duit kan tetiba aku dengaq orang buad bunyi " peeewiitttttttt " perghhhhh dalam hati aku kata " sapa la buad tu ? nak pandang ke dak ? satg kalu aku pandang dea ingat aku gatai pulak " so dengan aku ragu ragu aku pandang ahhh . tengok tengok la hg ka mazy . siryes tak pasan gila hg . padahal dok sebelah ja . haha . ta bole blah gila aku . siryes beza gila hg tu yang tak pasan tuu . almaklumla dah masuk alam pekerjaan . hehe . sekarang ni dea dah berubah dulu tak besa pakai make up make up ni , sekarang wahhhh dah pandai pakai eye shadow  gitu . kaler pink pulak tuu . hahah . mampuih la hg mazy kalu jumpa dengan genk . komfem kena paku ketat ketat punya ahh . wahahah . muka berseri seri aih . sampai aku tak pasan hg . perghh orang kata macam ada NUR (cahaya) . wahahaha . 


okay lepas keja aku beres isi minyak ktorg otw p ruma puan diana . heee :) so dah cukup orang , ktorg otw p tesco . ngeeee ' walaupun dah banyak kali p sana tapi ktorg tetap p jugak . weee ==" dah sampai ktorg pegi jenjalan dulu plus cuci mata . nak beli barang duit pokai . so tengok jela . T_T then ktorg menuju ke food court untuk menghilangkan dahaga setelah penat berjalan . haha . nak taw dak apa yang ktorg order ? haaa ofkos la ice blended ! fevret meh . hehe . so tanpa melengahkan masa ktorg berfoto foto dulu . tehee :)




okayy ni ice blended chocolate . perghh bole tahan  la  . 



gila muka nerd . HAHAHA 



nama kawan saia ialah DIANA 



dan ini pun kawan saia aien 


pada waktu ini kami bertiga dalam toilet . harap maaf 






perghhh ni la bilik rahsia ktorg . orang yang tertentu ja bole masuk taw . 



perghhh sila tengok pipi aku yang tombam ituu =="


okayyyy dah rasa busan dah dok sana lama lama so ktorg balek ahh . takan nak tunggu sampai kedai tutup baru nak balek kot . ngeee ' so hilang ahh siket busan aku hari ni . kalu tak tiap tiap hari benda yang sama jaa . agaggg . btw , syiokk kuaq dengan ampa . nanti kita berdating lagi naa . papai =="