Wednesday, April 20, 2011

ohhh no !

heyyy assalamualaikum readers , 


pada ketika ini mood saia amad la busan sesangat . tataw nak buad pa . naseb baek la sepupu aku ada gak ajak aku kuaq . kalu tak nohh terperap dalam ruma . ngeee . kesian gila kat aku ==" . memang teringin gila nak tengok " ohh lihatlah dunia " wahahah . * aku buad supa macam ta penah kuaq nuu . padahal da beratus beribu kali aku kuaq . " ayah nak duit " yang tu la aku reti bila nak p mana mana ka . wahaha . soriii =,=




okayy tadi BFF IM aku ajak p ruma fatin sebab dea nak p mencicah pelam . perghhhhh hang mengidam ka ? haha . berapa bulan ? a**** abg M ka ? haaa jawab jawab jangan ta jawab . ngeeee . tapi aku tak p kot weh . malaih la . heee . lani malaih nak kuaq . *betoi ka ni ka hg mohong ja lya . wahahaha . no koment . :( takpa takpa next time kita menyicah naaa . relex derr . kalu sket orang tak syiokk ahh . suma pakat buzy . heee . kalu ramai baru gempak . haha . syiokk bebeh . papai