Tuesday, April 19, 2011

title korang letak sendiri ahhh



salam and hello peeps 

uke pagi tadi dapat panggilan dari tempat yang aku nak keja tuu . siryes time tu dea call awai gila dalam pukui 7 lebeh kot . *awai ka tuu . haha . nvm ! so dengan dok mamai lagy aku pun jawb ahh . then dea kata " baru bangun tidoq ka ?" haha . aku cakap ahh " dak aih . dah bagun dah " wahaha . okay time tu aku tipu padahal time tu dok mamun lagy . heyy lya ta baek ohh tipu tipu nie ==" . ngeeee' . then dea cakap kat tesco dah ada orang so u nak tak pergi dekat tesco ampang ? gulppp tudia ta bole habaq lagy jauh ka . haha . *gelak setan . then aku cakap " erm takpa lah " heee :) . then dea cakap lagy " u nak tak keja dekat uptown tak start pukui 9.30 - 3 pagi " dalam hati aku kata ohhh wth tanak ahh aku malam malam . haha . 

ermm , kalu gitu lebeh baek aku dok ruma dari keja . haha . aku buad balek rutin harian aku berjalan keliling ruma and makan tidoq . p sana p sini . ngap ! dok ruma  bela badan , goyang kaki then mintak kat ayah aku " ayah esok tinggai duit bole dak ?" haha . bole tidoq sampai tengahari . damn ! pokoknya suma ahh aku bole buad . tapi bila dok pikiaq rasa malah la pulak keja . dok ruma syiokk ja . bole tengok cita pebret . HEHE . tudia pangai aku buruk gila . okayy laki diluar sana toksah dok terpikat dekat aku . haha . budak laki yang baca blog aku ni komfem depa reject aku awai awai lagi . ohhh shit ! weee' harap maaf memang perangai budak lepasan SPM macam ni . ngeeee!