Sunday, May 1, 2011

2MAY2011


assalamualaikum kawan kawan ,


hari ni 2 MAY . semalam hari pekerja kan ?  so semalam aku shopink ahh . gila weh banyak sale wohh . HEE ==" erghhh da masuk bulan 5 dah kan . ishhh ta sangka cepat sungguh masa berlalu . pejam celik pejam celik . dah masuk bulan 5 . pejam celik pejam celik nak puasa dah . perghh lagy bopa bulan ja lagy . pejam celik pejam celik lagy nak raya dahhh . hoorayyyy ta sabaq nak raya tahun nii . tahun ni baru ras nikmat raya kott . yela sebelum and selepas raya mesti exam ja memanjang . hehe . time raya asyikk ngadap buku jaaa . haha . so tahun ni baru bole tarik nafas lega . wahahah . wahh syiokknya ! =,= ta dapat bayangkan ahhh . haha eksaited gila aku nii . padahal puasa belum lagi . donggggg ( sekali aku ketuk pala aku  )


ahaa aku memang suka eksaited terlebeh . HAHA . dan aku memang suka berangan pun . sampai nak kawen dengan anak raja . perghhh sampai terbawa bawa dalam mimpi . dasyat sungguh aku niii . HAHA . so aku malas nak taip panjang panjang just aku  nak ucapkan babai APRIL hello MAY . ==" babai jerawat APRIL , hello jerawat MAY . erghhhh =,=