Friday, April 29, 2011

siryes aku jeles sangat sangat !


assalamualaikum . 

ehem ehem hari ni mood aku tersangat la jeles . perghh jeles sangat sangat . yela sapa ta jeles tengok putera william and kate kawen . korang pun jeles jugak kan . perfect gyla gyla ahh . bertuahh kate dapat kawen dengan putera william , dah la kaya raya . ngeee . 7 keturunan tak abeh taww . akayy jeles sekali lagi . 


so dari petang tadi aku dok terpacak depan tv sebab nak tengok wedding dea . perghhh macam peminat setia la pulak . aku tak p mana tadi dok mengadap depan tv jaaa . nak terkencing ka apa ka aku tahan jaa . tunggu iklan baru la aku buad apa yang patut . heeee . harap maaf agak loklaq sket . haha . btw , aku nak ucapkan congrats . heee . semoga cepat dapat anak . =,=






perghhh sweet nak mampuih 



syiok gila kalu dapat cincin ni . kalu dapat kat aku , saheh aku p gadai punyaa .
heee =="