Thursday, May 5, 2011


assalamualaikum readers ,

haii haii awak ! okayy  petang tadi  aku kuaq dengan kazen . erghh rindu gila gila dekat depa . OMGEE . okay tadi depa mai amek aku kat ruma . eksaited gila aku nie . hee =,= . okay sebelum tu depa msg aku ajak p teman depa p beli DSRL . perghh gila jeles gila aku . ngeee' . nak pinjam bole dak ? agagaga . heee . semata mata nak beli benda tu sangup p penang nuhh . gila memang terbaek dari ladang . weee' . aku kalu depa ajak aku on ja . wahahah . memang sengal dowh . pusing punya pusing dekat QB tu akhirnya jumpa jugak . penat nak mampuih . naseb baek tak tercabut kaki aku . wahahaha . then lepak kat padang kota sat . saja nak hirup udara segat . pewitttt . wahahah . oke babai =,= 



p/s : gambaq tadak . harap maaf sebab ada dekat cam kazen =="