Tuesday, May 3, 2011

3MEI2011


assalamualaikum and hello peeps ,

haaa hari nie 3 mei 2011 . so aku nak ucapkan HAPPY BIRTHDAY to AZNIE MAZNI yang ke-11 tahun . act , nie adek aku yang paling kecik sekali . okayyy orang yang kenal aku pun tataw yang sebenarnya aku ada adek lagy . act , adek aku ni dah meninggal dunia sejak lahir lagy . aku pun tataw dea saket apa sebenaqnya . (:yang aku taw lepas ja mama aku bersalin , dea pun meninggal .:)


aku taw mesti dea dah bahagiakan kat sana . siryes aku teringin gila nak tengok muka dea . maybe muka dea macam aku kot ? hurm , entah laa . aku ingat lagy , time tu jenazah adek aku bawak balek . tapi siryes time tu aku tanak dok kat ruma . aku keluaq ruma dok kat tepi ruma then qeyau . then pak cik aku mai dekat aku , dea suruh aku masuk ruma tapi aku tanak masuk . aku still qeyau jugak .


adek , kaka rindu adek sangat sangat walaupun kaka ta penah tengok muka adek kan . kaka nak sangat tengok muka adek walaupun dalam mimpi jaa . i miss u a lot =,=


kalu adek ada mesti kaka ada kawan kan nak bercerita . kaka tak la sunyi sangat . adek bole teman kaka tidoq kan . ni dak kaka sorang jaa perempuan tak termasuk mama la kan . then kalu adek ada bole teman kaka p mana mana kan . kalu adek ada mesti perfectkan 2 laki 2 perempuan . btw , kaka nak ucapkan HB kat adek . miss u so much .
AL - FATIHAH