Monday, May 2, 2011

mengimbau kembali


tinggg tongggg ,
assalamualaikum peeps ,


heyy hari ni aku rajin laa . hee . tetiba ada idea nak post pulak . selalu kering jaa . sekian lama menghilangkan diri . haha . ceh , selamai ni aku menghilangkan diri ka . haha . hanya gurauan semata-mata . okay kali ni aku nak cecita makanan zaman persekolahan dulu yang selalu dok makan .  nyumm ! nyumm ! gilooo banyak bebenau kot aku nak cecita  tapi disebabkan aku malaih nak taip aku cerita 2 , 3 ja . wahahaha . perghh baru nak cita pasai makanan dah lapaq . grrhhh . tu baru nak cita kalu dah cita lagi lapaq gila gila kottt .





okayyy lets start . okay dulu yang famous amous yang sering menjadi kegilaan budak budak dulu termasuk aku " ice pop " la . gila kot dulu memang tip top ahh benda tuu . dalam sehari ta beli benda tu memang tak sah ahh . wajib beli dowhh . kalu beli hat tu bole share share lagi taw . yang memainkan peranan penting nak kerat tu ofkosla paha kan . paha memang kena kuat meh . nak yang kental kental tuu . kalu tak kental paha korang , tak lepas weh nak patahkan . haha . zaman dulu memang gila gila ah dengan pangai tah papa .




okay yang kedua ofkoslah " choki choki " . yang ni pun wajib jugak . memang ta lepas ah dari mulut . asyik nak gonggong ja ke hulu ke hilir . terlalu taksub katakan . hee =,= dulu kalu beli sekupang jaa . la ni dah naik dah harga dea jadi dua kupang . ngeee ' perghh mahai kot dua kupang lagi pun benda tu ciput jaa . tak sampai 5 minit dah habes . haha . punya kedekut padahal dua kupang jaa . apa la sangat dua kupang tuuu . hee . len ahh benda tu satu dua hinggit . memang naik lemak berkrim ahh kalu macam nii .




yang ketiga " chewing gum " . budak budak suka makan benda nii . setiap masa dok kunyah jaa benda alah tuu . dok ngap ngap macam rabbit . weee' haaa benda nie murah ja . 2 sekupang . kiranya satu 5 sen ahh . murah dak ? walaupun ada segelintir orang kata chewing gum tu depa boh lemak babi . betoi ka ? tuu yang rasa sedap kot . haha . nahhh sapa yang makan tuu ? hehe *gelak kucen . eh eh kucen bole gelak ka ? haha . lepas dengaq ja depa kata ada lemak babi terus tak beli dah . dok dalam 2-3 minggu beli balek . wahahah . ta bole blah gila pangai . wee'


okayy takat tu ja aku taip naa sebab aku malaih nak taip panjang panjang . satg aku merapu ja banyak . haha satg ta pasal pasal orang meluad nak baca . yela keja merapu ja banyak . no pont langsung . haha . kesah pa ? suka hati ahh , ni blog aku en . p men jauh jauh nuu  . haha * joke . heee . papai ==,