Sunday, June 19, 2011

dating ramai ramai


assalamualaikum readers , 

hari neh memang super duper syiok gila gila aih . haaaa nak taw sebab apa ? meh sini aku nak cercita kat korang . muahahh =,= . okayy tadi petang ktorg beronggeng lagy . yeahhh syiok syiokkkk . ahli ahli yang terlibat ialah ;-

lya [me]
mazirah
hazirah
fatin
aimi
husna
syifaa

tuu ramai gilaaa celuih ka keta . haha . pandai pandai ktorg ahh nak mengaturnya . weee' seyes padat gilaaaa tu pun naseb baiklaa ktorg suma kurus kurus . bayangkanlaa 5 0rang dok belakang jenuh dok berhimpit jelaa tapi syiokk dowh sebab memang hingaq [bising] gilaaa ahhh . so tadi ktorg p tesco ja sebab nak beli barang siket . pastu tempat wajib lepak komfem laa food court . bhahaha . dengan itu sesi berlensa wajib laa kannn . 




ehemehem . sebelum kuaq ruma haruslah snap dulu yeee 


 cik na with cik kiah 


dari kiri ziera , lya , syifa , aimi . we're BFF


dear lama gila aku tak jumpa hg kan so hari neh baru aku jumpa hg . miss anda 


haiii aimi . nice to meet u . WAHAHAH 


syifaa kalu dah cakap ta bole berhenti dah kan kan 


erghhhh pipi aku tembam gilaaa . sapa nak lemak dekat pipi aku tuh habaq kat aku nahh -,-


dulu rawks gila . haha . sekarang dah " ayu " laaa . peace !


nehhh CIK KIAHHHH 



certengok bahagia dak ktorg . muahaha . lepas ktorg p tesco ingat nak p lorong dua pastu ta jady T_T . so ktorg tataw dah nak p mana . sp KECIK gilaaa . dulu time tadak transport punyalah nak p situ la sini laaa tapi bila ada trnspt tataw nak p mana . porahhhhh ! so ktorg p ruma husna jela p tengok baby kaka dea . comeyy laaa kecik jaaaa . haha .  nanak bawak balek bole dakkkkkk . heeeee