Wednesday, June 8, 2011

mari berpestaa


assalamualaikum readers , 

yeahhhh hari nih happy gila weh . haaaa nak taw dakk ? kalu sapa nak taw apa dea sila angkat tangan anda . teheeee' okayy hari neh ktorg set men bowling . siyes rindu gila nak men bowling . dah la ritu ktorg nak men ta bole sebab depa ada perlawanan apa tataw . so tadi ktorg lepaskan gian ktorg + lepaskan tension . hahah . 


so tadi yang p pun lima orang ja . tapi takpa walaupun sket orang tetap happening auuwwww . haha syiok bebeh . yang p pun aku , mazy , ct , ziera , aimi . then macam besa ktorg p dengan keta merah ktorg ahh . haha . memang wajib ahh . dari dulu sampai la dok keta merah tuhh jaa . tadak benda len dah . 

sampai sana dalam pukui 11 lebeh kot . sampai sampai ja terus p dekat tempat bowling tuhh . haaa la nak check ramai ka dak . tengok tengok ada perlawanan . kecewa disitu satt . then ktorg p tanya dekat caunter tengok tengok ada kosong . OMG syiokk gila . memandangkan hari neh  men bowling murah so ktorg men sampai dua game . alarr dua game pun ta rasa papa pun . muahehe . 


memandangkan aku dah lama ta men so agak down gilagila . [cehh bajet aku pro men ahh] haha . rasa macam tak maw main jaaa . walaupun pin tinggai satu ta jatuh tapi bagy strike trus . [hg paham dak aku kta apa neh] nampak sangat line tu tipu gila . haha . lepas men memang komfem lah ktorg p mencekek dulukan . ktorg decide nak p makan dekat mcd tapi ramai orang sampai tadak tempat duduk so ktorg makan dekat kfc jaa . setiap kali nak makan dekat mcd mesti ramai gila . haishhhh ak pun tataw la .


pastu ktorg p melilau dulu plus cuci mata . hee'-,- then lepas melilau ziera belanja ais krim mcd plak . ohhh dear tengs so much nahh . "kan aku kata sapa nak ngoratt aku sila belanja aku ais krim nah tapi bukan si ziera tu nak mengorat aku nahh" haha . baek gila hg suka belanja aku . weeeee' tima kaseh banyakbanyak naaa :) 


 k papai -,-


p/s : pic aku upload esok nah . tunggu nahh