Thursday, June 9, 2011

sambungann .....


salam and hello peeps 

okay hari neh aku nak story sambungan semalam punya . dekat tajuk >SINI< aku tak maw cakap banyak so aku nak kasi ampa tengok gambaq ja nahh . hehe =,= silalah tengok nahhh 


=
=
=
=
=
=
=
=
=
=



aimi plus aku . [tengok sapa paling tinggi muahahaha]



segak aih ampa dua jeles aku T_T



nuhh yang neh lagi segak budak uitm merbok 



hye akak nk ngorat bole . 



time neh tengah tunggu giliran . haram bosan kot tambah tambah muka aku yg huduh tuhh



bole dak kalu ampa sedut lemak aku sket dekat pipi tuh . weeee' tembam oke



aimi + ct bestfren for ever



alaaa bola tu size 8 ja pun . hehe . yg tu ja aku mampu angkat . wahahah



lepas main haruslah mencekek dulu . haa la selepas berat badan turun so kita kena topup balek ahh


nu tengok makanan depan mata hatipun gumbira =,=


okayy yang neh aku ta tataw nama depa apa sebab depa kawan lama ziera



BFF