Thursday, July 28, 2011


assalamualaikum and hello bloggie .

heyy dah lama kan aku tak update blog kan . perghhh bersawang gila blog aku neh . orang nak berblog walking blog aku pun tengok benda yang sama ja kan . [perghh bajet macam orang ramai yang terjah blog aku . muahahah] okeh semalam klas math agak kecewa gila weh sbb lec merajuk dekat budak mana tah then dea terus kuaq kelas . OMG rasa sedeh gila . dah la minggu depan nak test pastu jady macam neh plak . lepas lec kuaq ja aku dengan anak buah aku p la study group math . haaaa anak buahhh ? okay act , anak buah tu membe aku jgak . so sebelum tuh madam dah bagy beberapa kump . yang mana math dea top dea akan jady leader dan akan mengajaq anak buah depa . so disebabkan math aku top siket [ siket ja nahh] aku kena jady leader . tapi bukan aku sorang ja leader , ada gak yang lain . depa ajaq group depa , aku ajaq group aku . agak susah ahh nak memikul tanggungjawab neh weh . kalu anak aku tak pass test neh , leader yang kena . perghh mmg terbaik ahh la en denda dea . ta sanggup aku . huhu 

then lepas abeh ja solat isyak suma pakat p cafe nak tengok bola . hehe . yang aku and the geng dok dalam bilik mengonline lah . perghhh yang syioknya semalam on laju dowhh . almaklum lah naik tarafkan . sebelum neh utube ta bole bukak sekarang dah bole . syiok ta kira ahh aku . haha . untuk hari neh kelas start awai so kena mandy awai ahh kalu tak kena tunggu turn la jawabnya . disebabkan kelas awai , balik pun awai . haha . i likeeee <) ishk ishk teruk gila aku weh . balik balik makan pa suma then terus update blog . terbaik gila aku kan . muahaha . act, dok kat sini syiok gila ahh . tapi ada part yang ta bopa nak syiok ahh . haaa nanti ampa suma tunggu next entry aku sebab aku nak perkenalkan roomate aku . muahaha . eksaited dakk ? haha . tunggu la nohhh  .k babai