Saturday, July 30, 2011

sahabat baru


assalamualaikum bloggie 

awak , awak rindu kita dak ? muahaha . okey bajet macam aku pemes gila kan . haha . haaaa hari neh aku nak tempek gambaq aku sepanjang aku duduk dekat kpm neh . nak tengok dakkkk ? kalu nak tengok sila angkat dagu anda okay . bhahaha . oke back to the topic



ehemehem sebelum nak tempek gambaq lain haruslah aku tempek gambaq aku dulu . hehe


haaa hat neh roomate aku . act ada 6 orang tapi sorang tak masuk lagy . sebelum dea masuk tu katil dea tempat ktorg dok srika baju ktorg . okayy dari kiri tuh RENELYN aka lyn . from sabah okayy . so kadang kadang ktorg try la cakap sabah . hehe . walaupun dulu aku penah dok sabah tapi aku dah lupa cara depa cakap macam mana . dea neh agak sporting gak ahh . comeyy jaa kann ? 

yang no dua pulak nama dea SHAKIRIN aka yin . alahaii orangnya teramat la kecik . tapi sweet jaaa . dea neh from selangor . comey dakk ? yang ketiga pulak nama dea SITI , from kelantan . perghhh lemah lembut  kot . sora pelan jaa . aku suka dengaq sora dea bila dea cakap dengan orang kelantan yang seangkatannya . haha . kadang kadang aku menyampuk jugak weh cakap dengan depa . hehe . depa pun tak caya aku bole cakap kelantan siket siket .

yang no empat plak nama dea SHARMIZA aka miza . yang neh dari utara jugak sama dengan aku . tapi dea belah penang . dea neh pun agak kecik jugak orangnya . haha . sori aku bukan nak kutuk nahhh . 





 jangan tengok muka aku yang bolat tu lama lama , aku taw aku huduh . act neh pun lepas abeh orientasi weh . penat gila dowh . ktorg main boom boom . kumpulan sapa kalah kena baling tepung + ayaq . perghh memang terbaik ahh . aku suka gila weh tambah tambah teringat plak zaman sekolah . rinduuuu wehhhhhh =="




time neh hujung minggu pertama aku outing dengan kawan aku . act ramai lagy tapi aku tak amek gambaq depa . haha . lepas abeh ja minggu orientasi terus ktorg p outing . almaklumla nak berjinak jinak dengan tempat baru . kahkahkah


mira + dieya from selangor . tyme neh tengah tunggu lec datang . so kita bersnap dulu .


yang neh plak ifah budak sp sama dengan aku . hehe . skula smkbsp . balik neh kita balek sama sama nohh . hehe 



yang kiri tu nina from sp jugak . stay taman kempas . alar derr dekat je kan ruma kita . haha . balik sama sama lagy nah macam ritu . kasi gegar punya nah dalam bus . dalam bus tuh dengaq sora kita jela kann . haha

okayy nah takat situ dulu aku bercerita . nanti aku sambung lagy . tunggu next entry pulak nahh . babai . miss anda so much =;=