Monday, July 4, 2011

good bye sayang :) i will miss u for ever


hye assalamualaikum and hello peeps ,

waahhhh sekarang neh aku rasa sedeh jaa . yelaa , pagy satg aku nak otw p KPM dahh . nanti komfem rindu sp gilagila especially family aku and frens . first aku p ruma makcik aku dula ahh dekat perak and tidoq situ semalam . act , nasib baik la makcik aku stay perak kalu tak alamatnya kena check in hotel lahh . wahahaha . tapi disebabkan ada ruma makcik aku so ktorg tidoq situ laa . alhamdulillah sep bajet sket . muaheheh . so hari neh aku nak buad entry untuk korang tersayang 


>family<
seriously , i will miss u a lot . muaaahhhhhhh . wee' . jaga diri leklok nahh yang pnting jaga kesihatan =,= i know bila kaka tadak mesti sunyi gila kat ruma kn ? yela selama neh kaka yang paling hingaq dalam ruma tuhh sampai volume 10 . memekek sana , memekek sini especially bila aku panggil adek aku  . dea tuhhh pekak sket . haha . orang panggil pelan dea ta dengaq so aku panggil kuat laaaa . lepas neh aku jarang ahh gaduh dengan hang . bila aku  marah mula laaa aku angkut sekali dengan kayu mop . haaa baikk gila aku kann . bilik kaka kosong jaa kan nanti sebab kaka sorang ja anak perempuan . weeee' jaga bilik kaka leklok jangan kasi aina masuk nahhh satg dea punggah barang . ngehngehngehh . 


>genk kentot< 
haaa yang neh la part yang paling syiokk sekali . banyak gila kan kenangan kita yang dilalui bersama . bila kita ketemu ada ada saja jaa perangai yang kita buadkan . kalu takk perli sapa sapa dalam genk kita mesti tak sah kan . HAHA . dengan scandal antara satu sama lain pun ada . haha [eh eh ktorg bukan LESBO nahh] ahaaa genk ktorg memang ramai sampai 12 orangg . tuuu ramai gila kan . hey hey ingat dak kenangan kita hang out ramai ramai . perghhh syiok gila kan . time kita menyicah pelam dekat atas bukit belakang ruma mazy dengan dikelilingi lalang . ohhh so sweet ja . dulu kita ta rapad macam neh kan sayang ., sampai gaduh gaduh . bila kita masuk F4 kita jadi rapad gilagila kan . tulaa orang kata " kalu benci suatu hari nanti mesti suka or sayang kan " tengokkk benda tuh jadi dekat kita kann . 




ingat dak lagy time neh first day exam . haha




frens for ever sayang :)




neh 2009 punya , bukak posa ramai ramai =="




jamuan perpisahan . miss anda 




lepas study dekat lib haruslah snap :)









so sekarang neh suma pakat bawak haluan masing masingkan ada yang p u , kolej , poli and f6 . miss u ketat ketat lahhh . kenangan kita takan aku lupa weh . promise ! nanti mesti kita jarang jumpa dah kan . kalu nak jumpa pun bila hari raya jaa tu pun kalu sempat jumpa T_T . tahun neh insyaallah kita tak p raya jalan kaki kan , ofkoslaa nek keta kan . sesiapa yang berkenaan jangan tersedak nahh bila baca post neh . wahahah ==" weh weh ingat dak lagy time kita p rombongan KL genting tuhh . geng kita yang paling ramai kan . happening jaaa . tambah tambah bila satu geng duduk tempat kat belakang lagi laa hingaq kan sampai orang yang duduk depan marah dekat kita . tapi bila depa hingaq takpa pulak kan . ahh lantak korang laa . kalu nek bus mesti kena hingaq kan kalu tak maw hingaq duduk ruma diam diam laaa . ngeee'




ni dekat GH 



ohh funny gilaaa






macam dekatlondon pun ada gak . ehaeee




nak check out then turun kl



haaa ada lagy....ingat dak time rehat yang kita makan ice cream sampai masuk kelas lewad . bila nak sampai kelas ja takut pulak nak masuk kelas sebab cikgu time tuh bad mood . so ktorg turun la p duduk dekat kaunseling kan . lepas abeh jaa waktu cikgu tu ktorg pun terhegeh hegeh la masuk kelas . tengok tengok depa kata nama ktorg cikgu amek bagi dekat cikgu disiplin . perghhh cuak gila ktorg . pastu kita p bilik disiplin ingat nak jumpa cikgu la tapi cikgu tadak dan sepantas yang mungkin ktorg amek nama tuh dan buang ke dalam tong sampah . sori cikguu . wahaha jahat dakkk . okayy act ktorg bukan jahat nahhh just nakal jaa tu pun tak banyak siket jaaa . nasib baik la tak kena dimeritkan ? haha . bila ingat ingat balek funny gilaa . weee' 


>form 6<
hyee budak budak form 6 . act , aku pun rindu korang especially tikah and ain  . heee' walaupun aku skula situ tak sampai sebulan tapi aku rindu korang gila gila . weh weh good luck nahhh untuk STPM tahun depan . walaupun aku tak kenal korang sangat pun , aku kenal 2 3 orang jaaa . but i know uolls baikkan  . eh eh penolong ketua kelas korang yang baru sapa ehhh ? to secret admire aku tuuu " say hye to you " . sapa yang taw dok senyap jaa tok sah dok lebeh naa . satg aku cepuk gak korang . haaa dengaq cita ada budak baru ehh . haha . dengaq cita dea pemurah gila kan . wahaha . nvm ! 

okayy sampai disini warkah aku untuk korang . kalu ada masa aku update lagy naa . ingat taw weh bila kita kangen [rindu] kita skype nahh . jaga diri leklok weh . bila ada rezeki kita ketemu lagy . ingat nanti reunion kita buad kat genting yaww . teheeee . 
k babai =,=


p/s : perghhh first time aku buad entry panjang neh , haha . agak agak sampai dak 700 pp .