Friday, July 15, 2011

perjalananku di KPM


assalamualaikum readers ,

oh yeahhh lama gila aku tak bukak blog neh . berhabuk gila macam macam ada weh . haha . act 5 julai ritu aku pegy daftar kpm dats y laa aku lama tak update . jangan marah yaa aku taw korang rindu blog aku . muahahah [bajet blog femes la tuuu] . okay okay , time hari pendaftaran ritu mak aii ramai nak mampuih . sumpah gabai gilaa nak p daftar . dah la kena daftar sorang sorang , ibu bapa ta bole ikut sekali sebab depa kena duduk dalam dewan . ohhh lagy laaa aku gabai . dah la ta kenai depa . nasib baik la aku jumpa la dua tiga orang kawan baru time tuu . tak la gabai sangat kan . lepas daftar p check in bilik . haha tuu ayatttt kemas pa suma la en . perghhh penat gila wehh . baru aku taw kehidupan disana . dah la aku dok tingkat 4 , lagy kering la akuuu dok sana T_T . lepas kemas suma barang mama + abah balik . perghhh mulala buat muka sedeh . hhaaa 

pastu pukui 6 bermulalahh orientasi . agak cuak jugak tapi syiok gilaa bebeh . abang + kakak faci sporting abeh wehh . lagi mengila ahh ktorg weh . agak penat jugak ahh sebab bilik dok tingkat 4 jenuh nak naik turun . dengan tak mandi pa suma . heee :) bayangkanlah baju yg depa bagi sehelai tu depa tak bagy basuh sebab baju tu sentiasa kena pakai . seminggu weh ta basuh . hahaha . semboq perfume jaa . dah abes orientasi terasa sedeh la pulak . macam nak lagy jaaaa . heeee :) orientasi abeh hari jumaat , hari ahad tu dah mula berjinak jinak pegy outing . haram bosan kot dok dalam bilik jaaaa . ktorg nak jugak p jalan jalan kat perak :) --" . 

okayy dalam bilik aku ada 6 orang . tuu ramai dakk ? haha memang besaq gila bilik ahh . setai katil single punya tu yang aku suka . hehe . roomate aku sorang dari sabah , selangor , penang , kelantan and ipoh . macam macam ada weh . haha . depa agak sporting gila . haha . okay nanti aku tempek gambaq depa kat blog aku nahh . haha . so untuk minggu neh aku tak outing sebab semalam aku balek ruma mak cik aku . so dea la p amek aku . kalu aku nak p sendiri memang takan jumpa ahh ruma dea . haha . then malam semalam p la ronda ronda dekat marina island . perghhh nice gila . hahaha . malam malam baru feeling abeh . hhaha . okeh babai 
tunggu next entry nahh .