Thursday, August 25, 2011

gud bye SI hye SP


assalamualaikum suma . 

yeahh hari neh merupakan hari jumaat 26/8 . yeahhh ini bermakna aku balik sp petang satg . OMG eksaited gila nak jumpa family and kawan . haha . weh yg mana dah balik sp semalam tunggu aku taw hari ni dekat stesen bus  . hehe . dah nama pun balik petang komfem komfem la bukak posa dekar R&R . ohh so sad . nak bukak posa dengan family ta bole jugak hari neh . satg tobat jem gila ahh sebab budak budak U , kolej , ikbn Seri Iskandar pakat balik hari jugak . erghhh , tobat sampai ruma lewad gila . SP tunggu aku nah . aku akan sampai tak lama lagy . bhahahaha ==" tapi yang sedehnya baju raya tak beli lagy , kasut raya lagy laa ta beli . so aku balik neh nak shopinkkkkk . so lastly aku nak ucapkan 





SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN