Tuesday, August 23, 2011

nikmat weh :)


assalamualaikum bloggie . 

yeahhh aku sudah merdeka . muahaha . padahal hari merdeka 31 neh tapi alu dah merdeka awai lagy . muahahah . act aku merdeka awai pun sebab exam dah abeh . horayyyy . alangkah bahagia gila hidup aku neh . hehe :) so lepas neh nak packing barang pulak . eksaited wehhhhhhh . baru rasa nikmat balik kampung . haha . dulu tak rasa sangat , sekarang neh dah study jauh baru la rasa nikmat balik kampung dengan bawak balik beg besaq pulak . perghhhhh sonok gila . tambah tambah dok dalam bus dengaq lagu raya pulak . lagy la meriah . sp tunggu aku nahh . aku balik jumaat neh tapi malam neh nak packing dah . tudia awai gila kan . hehe . besala kan eksaited terlebeh . dah lama tak balik ruma . =,=

balik raya neh dok depan laptop ahh sebab aku banyak cita nak update blog neh . banyak cita aku dah tunda neh . tunggu nah kepada peminat setia blog aku . muahahah [bajet blog ak pemes]

okeh papai =,=
SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN