Wednesday, September 7, 2011

kita enjoyyyyy !


assalamualaikum bloggie . 

heyy sudah lamakan akutak update . almaklumla buzy sket dengan aktiviti kutip duit raya bersama anak jiran . muahahah [oke aku gurau] . okeh hari teramat la buzy sebab today kuaq dengan genk kpm untuk discus pasal drama . tadi janji pukui 10 jumpa dekat taman jubli tapi macam besa janji melayu pukui 11 baru sampai . haha . yg aku tercegat la kat situ . sumpah segan nak mampuih . suma pakat tengok aku . macam la aku hot sangat wahahahah . okeh act group ktrg 8 orang tapi yang bole mai aku , nyna , afnan , pak long , fatin . 

dah bincang pa suma then depa ajak p cs men bowling plus wayang . bincang pasal drama tadi punya la sat enjoy ja lebeh ktorg . dah la isnin neh miss nak tengok dah . adoittttt . oke aku nak ucapkan tengs to afnan sebab bagy pinjam moto nah . jasa anda amat dihargai . wahahah . bila sampai ja tadan nak hangat pungkoq depa ajak posing plakk . adoihhh aku apa lagy join sekaki ahh . heee  



nina , lya , fatin , nakhaie , kimi 






edit by nina


sila tengok lagy . lepas abeh main bowling tengok wayang pulak "hantu bonceng" . best gila weh . lawak ! kawan aku sampai tengok dua kali dah . heee


then cacing dalam perut pun semakin aktif apa lagy pegi menternak pizza . maw kebuluq aku sebab dari pagy ta makan . huhu . 


dah habis tengok gambaq kat atas . okeh bai .
see u =,=