Thursday, September 8, 2011

ohh tidak !!


salam suma .

today 9 sept ini bermakna lagy 2 hari aku nak kena balik KPM [Kolej Penjara Malaysia] . OMG bole dak kalu aku tanak balik sana . huwaaa T_T . rasa sat gila , tadan nak hangat juboq dok ruma . haha . kawan aku yang len suma pakat balik dah sebab depa cuti sat gila . yang aku depa bagi cuti 2 minggu . nahh amek hg nak cuti sangat kan . haha . lega gila dok ruma lama lama . heee =,= 

so balik sana mulalah rutin harian aku kena basuh baju pakai tangan . dok ruma senang ja just tekan tekan ja . dok sana urut tangan ja la . muahahahah . then time waktu mandi kena beratuq , nak makan pun nak kena turun cafe . dah la dok tingkat 4 memang tiap tiap hari exercise la kan . seyes penat gila . tu pun nasib baik kelas dekat . gudbye SP , hai SI . 

k bai =="