Friday, October 28, 2011

penat tapi syiok !


assalamualaikum bloggie , 

okay tadi mood bengang dengan kumpulan mana tah for drama tadi . bila depa nak buad pun tataw la en . ktorg punya la tunggu lama nak guna stage tengok tengok depa buad ta abeh lagy . dok gelak sana guling sini . seyes aku meluad gila. dah la drama ahad neh . memang aku cuak gila la en . nanti ta pepasal aku lupa script kang naya aku . ta pasal pasal aku kena booo . MUAHAHAH . dah la nanti aku nak kena jerit . adoitttttt memang nasib aku la en . 

nak buad dekat main hall pintu kunci plak . sobsob . memang naseb ktrg la en . last last ktrg men basketball ja . best jgak en men malam malam . da lama gila ta men . penat tapi syiok gila . men dengan budak laki komfem komfem la depa kronker bola kat depa . kuang asam btoi . ishishhh . tapa weh esk petang kta lawan dekat court nah . weheee . kalau ujan kita redah ja . weeeee ' 

k bai