Wednesday, October 26, 2011

lama punya !


assalamaulaikum . 

hai bloggie ! tengs awak sebab baca blog kite yang merapu neh . wahahaha . today kelas macam besa . ingad en lect ta masuk sebab ada konvo dekat kl tapi hampeh tetap masuk jugak . adoittttt . kelas len pakat tadak lect sebab lect depa p konvo . ahaaa aku amad jeles gila dengan depa . sebabnya dalam roomate aku , aku sorang kelas pukui 9 pagi yang len kelas pkui 2 ptg . OMGEEE aku jeles gila bak hg . tapi tapa demi masa depan . WAHAHAHAH . so pagy tadi aku ta banyak cakap sangat sebab tadak mood . tataw pasepa ! =="

so hari neh aku nak share gambaq ktorg time jamuan raya ritu . perghhhh baru rini aku nak kasi tunjuk . wahaha . lama gila kan . memang dah jadi pekasam da pun 

scroll down !




with nyna 




okeh neh bilik 4-2 tapi aku selalu nyibok dalam bilik depa . weee 














maaf bilik neh ta cantik sbb neh ostel laki punya . wahahah . so hari tu ktrg bole msuk ostel laki . auwwww !






~the end~