Tuesday, October 25, 2011

tengs so much PAK CIK


salam readers !

yeahh dah lama kan aku ta update benda alah neh . seyes bersawang gila blog aku neh . macam macam menatang mai hingap dekat blog aku neh . ta larat nak berkemas dah aih . tamaw taip banyak banyak just nak tunjuk something . weeheeee

scroll down !




see ! comey takkkkkk ! auwwww . saia sukaaa ELMO



sila tengok lagy . HAHA 



ELMO dekat dihati =,= auww !

act , yang neh bukan aku beli pun . ada orang bagi yang digelar PAK CIK . hahaha . jangan mara nah pak cik . okeh dea bagi pun sempena my besday la en . tengs so much pak cik . seyes aku suka gila patung elmo neh . akhirnya dapat jugak . i know mesti mahalkan . tengs yaww ! lani tengah malam ofkos la peluk elmo ketatketat . haha . tadak elmo ta bole tidoq . grrrrr ! act , ada lagy hadiah dari dea tapi aku baru tangkap yang neh ja . so next entry plak nahh . HEHE . 

 tengs so much PAK CIK BUSUKKK !