Monday, November 14, 2011

hanya tinggal kenangan


assalamualaikum bloggie ! 

aku nak wish gud luck to spm candidates terutama budak skula aku . wahaha . tuu mesti ampa ketaq kan ? aku dulu pun ketaq gak . stress gila bagai . tataw nak baca apa dah . weee' . dulu time first paper bm , senyum ja bila masuk skula . haha . dan lagy buad lawak la snap la . buad supa tu bukan spm . pastu mai ary kedua plak time bi perghhh suma pakat seyes sekali dengan aku seyes . tadak senyum2 . suma pakat fokus ja . masuk dewan dengan muka ketat ja . dah la aku duduk depan sekali . adoittt memang ta syiokk gila sebab ta bole usha orang . dok depan senyap jela tak toleh mana dah just fokus jaa . khikhikhi . 

tapi en time paper sejarah lagy best . haha . suma lagy la pakat tension . yang aku just baca apa yang soalan akan kuaq ja . bagus kan aku nehh . haha . tapi naseb baik la masuk . lega gila . rasa senang la plak jawab paper sejarahh . tuu ayattt . hahaa . i hate sejarah . SEKIAN ! memang banyak gila kenangan time form 5 dulu . please aku nak jady f5 balik but aku tanak amek spm . haha . kenangan f5 paling happy . macam macam lagat ktrg buad . saia sukaaaa =,=


muka happy sebab last paper . 16/12
suda merdeka . HAHA 


hanya tinggal kenangan =,=


okeh time neh jamuan perpisahan untuk kelas !



dalam toilet pun bole jady tgkap gambaq . time neh dekat kismex ada seminar kejayaan ! 
seyes aku rindu ampa !


miera , tikah , lya 




weh igad dak lagy time neh ?



pandai2 la ampa rotate pala ampa .  HAHA



aien , lya , iefa



masalah teknikal . haha 



ending kena letak muka aku . haha

okehh yang tu suma gambaq kenangan ktrg time f5 . seyes kenangan f5 paling gempak . act, banyak lagy gembaq kenangan ktrg tapi aku upload banyak neh ja . ta larat nak tunggu . uolls the best . bila kita bole ketemu lagy satu geng . 
k baii =,=