Friday, November 11, 2011

miss anda


assalamualaikum bloggie .

betapa gembiranya aku hari neh sebab aku dah merdeka . bermaksud final exam aku dah habis . yipiyyy sonok sakan aku sampai terlompat lompat hahaah . *haha gimik ja tuuu . act sonok sonok juga tapi seyes aku sedeh nak tinggalkan KPMSI . tataw pasepa . seyes rindu gila dekat ampa . agak agak bila kita jumpa lagy . sedeh tahap gaban . tambah tambah budak kelas + ostel . AKU RINDU AMPA GILA . yang mana budak utara komfem kita bole jumpa punya . tapi kalu budak selatan macam mana ? tambah tambah budak sabah . lagy la jauh . sebak gila semalam pun kawan aku pasang lagu sedeh . seyes sedeh gila tapi aku tahan ja ayaq mata ta bagy kuaq . yang kawan aku dah meleleh . ohhh ples jangan qeyau depan aku , seyes aku sensitive gila . satg berjangkit kat aku plak qeyau . cool weh ! insyaALLAH kalu ada rezeki kita ketemu lagy nah . selama kita kenal aku mintak maaf banyak banyak if aku ada buad salah . 0-0 okeh ! aku miss ampa gila gila walaupun ta sampai sehari kita berpisah . rasa sat gila kan . macam ta caya ja . btw , gud luck nah . nanti aku story lagy .

k bai =,= 

p/s : kalu rindu kita skype nah 



nak dengaq lagu neh sila pause dulu music dlm blog aku 
TQ