Wednesday, April 27, 2011

ohhh my pet



assalamualaikum readers , 

haaa hari ni aku nak update pasal hai + wan = kesukaan . heee . hey nak tanya korang ada bela bintang dak ? kalu aku ofkos la en . ketika dan saat ini haiwan peliharaan aku adalah meow meow aka kucen . siryez comey comey gila ahhh . auuuwww ! uke nak taw dak mcm mna ktorg bole bela kucen nie . haaa begini ceritannya , pada suatu malam , mama aku nak amek barang dekat luaq ruma then mama aku terdengar bunyi anak kucen . time anak kucan tu tengah kelaparan and begitu manja dengan mama . kucen tu dok ikut mama aku jaa . so disebabkan kejadian tulah ktorg start bela kucen .kucen tu comey gila nak mampuih . bulu dea gebu jaaa macam bole buad bantal peluk tuu . perghhhh ==" bila dah besq kucen tu ofkos lah menghasilkan keturunan kan ? so banyak jugah ahh keturunan dea sehingga mencecah 20 ekor . perghh talarat nak jaga . 


soooo disebabkan terlalu banyak anak cucu cicit ,  ktorg terpaksa buang ahh kucen tuu . lagi pun ta larat nak jaga sebab banyak ekoq. heeee . ktorg bukan buang dekat tong sampah macam depa buang baby tuuu . ktorg buang dekat pasar . kalu dekat pasar ada jugak la makanan kan . siryes time mama aku buang kucen tu mama aku nanges . huhu . sedeh gila ==" . so sekarang ni tinggai dua ekoq jaa . tapi takpa ada la jugak kan . heeee . harap maaf gambaq tadak aku malas nak upload . 
byee =,=